It's getting closer

Nu är det bara en vecka och två dagar kvar tills vi åker.
Jag längtar så mycket efter att åka iväg. Längtar sjukt mycket till att göra två bra åk, höra svenska nationalsången och gå ut och fira vårat guld hela natten. Jag längtar också efter att komma hem, vara ledig från träningen i två veckor och kunna göra precis vad jag vill...
Och det sjukaste av allt är att det där snart är över, kommer gå sjukt fort.

Igår hade vi en grym träning med uppvisning för föräldrar, pojkvänner, vänner m.m.
Kändes riktigt bra, och jag fick en sån där härlig adrenalinkick så att jag inte ens kände att det var jobbigt..  Det är tur att man får det på tävlingarna, för det är inte lätt att göra svåra steg OCH se snygg ut samtidigt som benen bara skriker efter att få stanna. Men som sagt, oftast känner man det inte förrän musiken stoppar och man står i slutposen, då är man oftast så trött så man bara vill lägga sig ner på isen.

Imorgon har jag tenta, så har suttit och pluggat hela förmiddagen. Ingen aning om hur det kommer gå. Det känns så flummigt alltihop, så det är omöjligt att veta om man är föreberedd eller inte.
Efter tentan ska jag luncha med min underbaraste Ellen.

Bjuder på en bild från Fankrike.. temat i vårt långprogram i år är jailbreak, hälften är tjuvar och hälften poliser/fångvaktare, så det passade ju bra med en polisbil utanför ishallen :)


Kommentarer
Postat av: jenna

Hoppas det sista tentaplugget går bra för dig! Jag brukar vara helt urless på tentaplugg dagen innan tentan, så då får jag sällan ngt mer inlärt :P



Är oxå helt kär i sällskapsspel. Karriär lät spännande. Ska googla på det! Jag skulle nog kalla Risk för mer av ett strategiskt killspel. Själv tyckte jag att det var helt okej, där man verkligen får tänka till, samtidigt som det ändå ligger lite tur i leken. Dock kanske lite för segt och utdraget för min del, medan min sambo och bror verkligen älskar det :)

Kram

2010-03-22 @ 15:29:58
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0