Pluggish

Åh, idag står det PLUGG! med stora bokstäver i min almenacka.
Nu är klockan snart tolv och jag har inte ens öppnat böckerna.
INTE OK!!
Borde verkligen inte göra annat än plugga nu egentligen, men motivationen är lika med noll. Jag vill ha vår och sommar och slippa allt vad skola heter.
Vill inte ens tänka på hur nästa kurs blir när jag är i USA typ halva tiden..
Men, men, det är inget jag kan påverka, och som vi lärde oss i helgen av vår mentala coach så är det onödigt att lägga energi på sådant som man inte själv kan påverka.

Egentligen ser framtiden ljus ut. VM och USA är ju givet ett roligt äventyr, men både före och efter det händer det mycket skoj. Denna vecka ska jag förutom plugg och träning hinna med inte mindre än fyra kalas/födelsedagsfester. Och igår när jag satt med min kalender såg jag att de tre första helgerna efter VM redan är bokade för roligheter.
Så med det i tankarna ska jag nu försöka lägga lite tid på det där tråkiga pluggandet...
Wish me luck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0