The final countdown

Sista lördagsmorgonträningen för den här säsongen, how wonderful!!
Nu är det endast en enda pytteträning kvar innan vi åker till USA. Träningarna det senaste har kännt RIKTIGT grymma, så det känns hur kul som helst att åka iväg.

Sitter nu och tittar på damernas långa på VM. Victora Helgesson låg på en grym nionde plats efter korta, just nu ligger hon tia, vilket innebär att Sverige får skicka två damer till VM nästa år. Helt grymt med tanke på att det inte hänt sen typ 1930-talet.

Ikväll blir den en tripp till Johans mamma och med dit ska jag ta alla kläderna som jag rensat ur garderoben, ska bli kul att se om Johans syster kan ha nånting. När jag var mindre fick jag ofta kläder från mina fyra år äldre kusin. Förstå vilken lycka att få flera kassar med kläder att prova =)
Dags att sy lite mer paljetter..!!


Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

jaa, det ska bli så kul att följa henne på VM nästa år :D

2010-03-27 @ 21:51:34
URL: http://konstakningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0