.

Dags att uppdatera lite här kanske, annars kommer jag snart få klagomål från mamma på andra sidan Atlanten.
Tyvärr inga nyheter angående de stora planerna jag skrev om sist. Trodde jag skulle få veta säkert i måndags, men, men.. ser inte så ljust ut tyvärr =(

Sitter här med mitt kaffe och ska snart ge mig iväg. Idag blir en lång dag.
Sjukgymnastik - akupunktur - labrapportskrivande - föreläsning/labavläsning - videotitt i ishallen - tre timars träning.
Sedan blir det nog bara hem och däcka i sängen.

Har tenta i mikrobiologi på måndag, så för tillfället blir det inte så mycket mer gjort än träning och plugg. Låter inte så roligt kanske, och det är det inte heller. Man får försöka ta till vara på småsaker och vara glad för det lilla.
Idag är jag glad för att det knappt är ett moln på himmeln, och kanske, kanske kan man slippa det jäkla regnet idag (peppar, peppar).
Är också glad för att jag fick ett mail av min kompis Nicole i Australien som skrev att hon kommer och tittar på VM i Finland och sedan kommer till Sverige och hälsa på oss i en vecka ungefär. Långt kvar till det iof, men alltid något att se framemot =)

Dags att packa matlådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0