Ett jobb till mig?

Har precis pillat lite med ett CV.
Kanske kanske om saker går min väg kan jag få ett litet extrajobb inom en snar framtid.
Det hade verkligen inte vart fel. Nu när både jag och Johan pluggar är det mer regel än undantag att pengarna lyser med sin frånvaro i slutet av månaden.

Snart dags att åka och träna.. mitt högerben protesterar... men kanske inte så konstigt efter att jag plågat det två dagar i rad med både rehabträning och akupunktur.

Imorgon är det lördag. Lång dag i ishallen först, sedan får vi se vad som händer. Känns faktiskt som att jag har relativt bra koll inför tentan på måndag, så kanske kan man unna sig att hitta på något roligt, men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0