Mysmorgon

Jag var uppe tidigt imorse och körde Johan till jobbet, och därför har jag haft en lugn och skön mysmorgon här hemma.
Det kan vara något av det bästa att ha gott om tid på morgonen och kunna sitta i lugn och ro och dricka kaffe, och som idag, lyssna på Rivstart. Dock är jag fruktansvärt dålig på att ta mig upp i tid för sådana mornar, så att köra Johan till jobbet är en jättebra grej.

Snart dags att ge sig iväg till skolan. Idag blir det ännu en sådan där lång dag med skola, sjukgymnast och sedan direkt till träningen. Hemma igen någon gång innan elva ikväll. Men det känns helt okej, för imorgon är jag ledig från skolan.
Lite kemiplugg kanske jag ska lyckas trycka in, men sedan ska jag och Joel på utbildningsmässa. Ska spana lite efter distanskurser införs nästa års valbara kurser.

Lika bra att ge sig iväg i tid till skolan.. det är ju lite snö ute, och då vet man aldrig hur det ser ut på vägarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0