Slappsöndag

Helgen har som vanligt varit ganska fullspäckad, så jag njuter av ledig söndag för fullt.
Har gjort några tafatta försök till att börja plugga lite, men det har inte gått något vidare, så jag har lagt ner innan jag ens satt igång.

Igår var vi ute vid Marstrand på en överraskningsfest för Johans kusin Nora som fyllde 13 år. Åååh, vilket ställe vi var på. En lägenhet, eller nej, lägenhet känns fel, en våning en bit ifrån färjan som går över till Marstrand. Jättestort öppet vardasgsrum och kök, och två superhärliga balkonger med utsikt över havet. Där vill jag också ha fest någon dag!!

Sedan åkte jag in till stan och mötte upp alla klasskompisar som var på inflyttningsfest hos Cissi på studiegången, och sedan drog vi vidare till Excet. Konstigt nog, trots att man blivit så gammal så man redan har 7 år av utgång bakom sig så har jag aldrig varit på Excet innan. Men oj vad jag gillade det!!
Jag, Therese och Mikaela dansade loss på schlagergolvet.
I slutet var det dock galet mycket folk, så man knappt kunde röra sig.
Och om jag någon gång ska öppna en nattklubb (vilket jag nog iof aldrig kommer göra) så ska jag verkligen bygga en rökfri terass. Varför ska man bara kunna gå ut och svalka sig om man är beredd på att bli rökförgiftad på kuppen??

Idag är det slappdag som sagt, och snart ska jag och Johan åka hem till pappa och laga mat där, och sedan blir det väl Ensam Mamma söker och The Event innan det är läggdags. Jag gillar TV-utbudet på söndagar =)


Utsikt från balkongen på överraskningsfesten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0