Godmorgon

Har vart uppe i ottan och skjutsat Johan, och nu sitter jag här i soffan med mitt kaffe.
Småtittar på nyhetsmorgon i hopp om att få höra lite om valet på söndag. Är iof redan ganska säker på vad jag ska rösta på, men det är aldrig fel att få lite mer koll. Måste säga att politik aldrig varit min starka sida, men i år har jag ändå väldigt mycket mer koll än vad jag haft innan.
Kan ju vara på tiden kanske när man är 25 år!!

Idag är det skola 13-16, föreläsning om smak & lukt m.m och sedan ikväll träning som vanligt.
Imorgon ska vi på ett studiebesök med skolan som verkar så himla intressant. Vi ska till obesitasmottagningen (fetmamottagningen) på Sahlgrenska, och titta på olika maskiner och grejer som används för att undersöka kroppssammansättning och energiförbrukning.
Imorgon åker också mamma "hem" till USA igen så nu får jag väl försöka skärpa mig här med bloggen, för annars kommer jag få höra det.

Plugga lite nu kanske..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Elli! Vad kul att du hade kul, jag hade också jätte kul :-) Gött med makaroner och feta.. haha.. Då festa du till det rejält eftersom du mådde så dåligt i söndags, själv mådde jag kanon var bara trött ;-)

Ha de bra ! Kramis

2010-09-15 @ 17:14:30
URL: http://jennyforsbergs.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej :) Självklart kan jag försöka hjälpa dig - men det bästa hade varit om du kunde försöka komma dig till Åhlens eller Kicks och dom hjälpte dig att ta fram rätt kit - och färg framförallt - det är det som jag antar att dom efterfrågar på Sephora... :)Jag valde Light och en ton som gick lite mörkare - alltså näst ljusast tror jag det var! I det kitet fanns två foundationspuder (två olika färger), ett typ solpuder som används som rouge, mineral vail och en liten primer + borstar! Till det köpte jag en concealer. mitt kit såg ungefär ut såhär: (http://sephora.com/browse/product.jhtml?id=P220533&categoryId=B70) men ja, utseendet varierar på själva boxen - men innehållet är detsamma! Hoppas det hjälpte dig något?! Hör av dig annars! Kram

2010-09-17 @ 00:19:33
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0