Min iPhone

Igår fick jag ett sms att jag hade ett paket att hämta. Vad det kunde vara visste jag inte riktigt, inte min iPhone iallafall. Det skulle ta tre veckor innan den kom sa killen i affären, och nu hade det inte ens gått en. Men jo, se det var det!!
Jag känner mig precis lika nördig som alla andra som har iPhone, kan inte säga annat än att jag älskar den!!
Har börjat dagen med att ligga kvar i sängen och kollat på youtube klipp på våra senaste VM-åk.
Nu sitter jag här och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan äta lite frukost, sedan blir det till att begrava sig i nutritionsfysiologi anteckningarna.
Tenta om en vecka!!

Om någon vill berätta för mig hur man bloggar från mobilen så får dom gärna göra det, testade igår, men funkade inte så bra..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Bästa telefonen någonsin!

2010-09-27 @ 17:30:36
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0