Misslyckat cooper-försök

Har vart småkrasslig ett tag och imorse hade vi coopertest med laget.
Dividerade med mig själv på vägen dit ifall jag skulle springa eller inte, men bestämde mig för ett försök. Jag hatar att ha saker efter mig, typ omtenta eller så, så jag bestämde mig för ett försök.
Slutade dock efter lite mer än halva vägen. Kroppen svarade inte alls som jag ville, och det kändes onödigt att pressa mig massa när jag ändå kände att det gick så mycket sämre än vad det brukar.
Dock börjar jag redan känna av att det kanske inte var så smart gjort, hostan börjar komma smygandes ganska ordentligt.
Usch, usch.. blir till att ha en riktigt lugn kväll och dricka massa te med honung.

Annars jobbar vi på här hemma med renoveringen. Det går sakta men säkert framåt, men eftersom Johan har vart sjuk, och jag nu börjar känna mig sämre, så är det med betoning på sakta.
Men tillslut kommer det nog bli riktigt fint.


Random träningsbild från i somras


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej :) sminket har jag köpt på Sephora (typ Kicks) så där hittare hon det säkert.. :) och ja, det är att rekommendera!! verkligen! :) älskar det! :) Kramar

2010-09-08 @ 13:06:45
URL: http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0