Solig fredag

Solen skiner och jag har inte vart utanför dörren idag.
Illa!!
Jag tog en lååång (alldeles för lång) sovmorgon, och sedan har jag gjort några tafatta försök till att tentaplugga. Problemet är att det är fredag och tentan inte är förrän på onsdag.
Det är visst helt omöjligt för mig att plugga effektivt utan lite stress och press.

Nu är det snart dags att bege sig till träning, och sedan är det HELG!!
I helgen är det dessutom singeltävling i ishallen vilket för oss betyder ingen morgonträning, utan en helt ledig lördag. Lyxigt värre!! Får se vad som händer ikväll efter träningen.
Johan blev visst klar med sin utbildning idag, så det kanske kan vara värt att fira lite..

Nu ska jag hämta upp Sofie.. och jag tror nog att det blir en kaffe latte för oss på vägen också. Fredagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0