Sista pluggrycket

Har precis ätit en galet god lunch i form av ungsrostad potatis och rödbetor, samt kyckling med fetaost- och vitlökscreme. Freestylade lite och måste säga att det blev riktigt lyckat.. med betoning på riktigt =)

Vad gäller pluggandet så börjar jag otroligt nog känna att det kanske finns en liten chans att detta kommer gå vägen. Har kommit till punkten där jag inte riktigt vet vad jag ska plugga på, det är ett framsteg kan man säga.

Så nu ska jag bara diska undan från lunchen och sedan ska jag ta ett sista pluggpass à 2 timmar.. sedan en liten nap och sen iväg till ishallen för uppvisning och träning.
I helgen är det tävling. Feels good!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0