Städdag

Vi (läs jag) har haft städdag här hemma idag. Har dammsugit och torkat alla golv.
Kan nog med läthett räkna på en hand antalet gånger den här lägenhetten har blivit moppad.
Men nu är det rent.. bara badrummet kvar, och det ska jag sätta igång med alldeles strax.
Den här veckan som börjar imorgon kommer vara betydligt lugnare för mig än vad de två senaste veckorna varit, så då känns det skönt att ha det rent och snyggt här hemma och inte behöva få ångest varje gång man kommer innanför dörren.

Snart ska jag och Johan iväg och handla lite, och sedan ska vi åka till pappa och faktiskt låna hans grill.
Vem säger att man bara kan grilla på sommaren liksom?

Naturligtvis blir det solsidan ikväll också, men det  behöver jag väl knappast ens skriva? Känns som att alla jag vet ska titta på det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0