Tävling med Buzzador och Cliniderm


Vinstpaketet innehåller:
Active Protection Day Cream 5ml, Age Delay Serum 2ml, Ultra Soft Cleansing Milk 5ml, Barrier Repair 5ml, Optimal Strenght Night Cream 5ml, Ideal Balance Skin Tonic 5ml.


För vilka kvinnor är Cliniderms produkter speciellt utvecklade?

Har Cliniderm några produkter för män? Namnge ett exempel.

Detta behöver du göra för att vinna:

1. Gå in på www.cliniderm.se och leta efter svaren på frågorna här ovan.
2. Maila svaren på frågorna till mig, [email protected]
3. Skriv en kommentar till detta inlägg där du kommenterar varför just du ska vinna.

Skriv alltså INTE svaren i kommentarsfältet utan bara motiveringen.

Tävlingen pågår till Tisdagkväll.
Hela fyra vinstpaket kommer lottas ut, så passa på nu!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker din motivering lät riktigt bra i förra inlägget, produkterna kändes bra och eftersom jag är student jag med så passar gratis mig som handen i handsken. Och annars vill jag bara säga att jag aldrig tidigare varit med i någon sådan här tävling och det vore kul att vinna :) Ha det gott vännen puss

2011-01-23 @ 15:33:01
Postat av: Matilda

Gillar tävling! hihi =) Dessutom verkar produkterna helt rätt för min hud...som inte alls gillar vintern. Fick gå till läkaren i höst för att få kortisontabletter för att få ner eksem som jag fått! Usch... Så även om jag inte vinner så låter detta som något jag verkligen borde testa. Kul med blogg-tävling i alla fall! =)



Stor kram!

2011-01-23 @ 18:24:48
Postat av: Elin

Hej Ellinor,



Jag tycker att jag ska vinna för att;

1. Jag är syster till Johan.

2. Jag har jättemycket att göra i skolan.

3. Jag har dålig hy och luktar äckligt.

4. Jag är otroligt fattig.

5. Det är väldigt synd om mig.



:)

2011-01-24 @ 21:33:53
URL: http://elindurge.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!



Jag tycker att jag ska vinna för att;

1. Jag är syster till Johan.

2. Jag har mycket att göra i skolan.

3. Jag har dålig hy och luktar väldigt äckligt.

4. Jag är fattig.

5. Det är kort och gott väldigt synd om mig.



:)

2011-01-24 @ 21:38:26
URL: http://elindurge.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej!



Jag tycker att jag ska vinna för att det är mig de beskriver när de pratar om produkterna. :-) Är oxå med i Buzzador men blev inte utvald att vara med i den här kampanjen, så jag skulle bli väldigt glad om jag får testa produkterna iallafall.



Kram kram

2011-01-25 @ 11:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0