Härlig dag!!

Igår blev jag övertalad av finaste Emelie att följa med ut, vilket också resulterade i att jag fick fint sällskap idag, då hon inte orkade åka hem till stan inatt.


Jag och Emelie började dagen med ett besök på Ica Maxi där vi handlade lyxfrukost á la skagenröra, aperlsinjuice, jordgubbar och vattenmelon. Det med lite kaffe till slank allt ner gött, och vi fick tid för en massa härligt skvaller.


En hyrfilm fick också följa med oss från affären. En blomma i afrikas öken. Har läst boken tidigare, så det var kul att se filmen. Lite konstig ibland, men ändå väldigt bra. Sjukt hemskt. Visste ni att trots att omskärelse är förbjudet i många länder är det ändå 6000 flickor som blir omskurna VARJE DAG!!


Sedan mötte jag upp Robin för ett gympass. Sjukt nice med någon som visar och peppar och kollar om man gör rätt. Vi körde bröst och axlar med fria vikter, och sedan avslutade jag med 25 minuters löpning.


Nu ska jag snart fixa iordning mig för att åka in till stan och hem till Liselott och träffa ett helt gäng med goa tjejer för lite vin och tjejsnack. Kan inte bli bättre än så en regnig fredag som den här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0