Sol i sinne, brun inne..

Jag läser på facebook om strålande sol, glassätande och närmare 20 grader på läiga platser.
Och här sitter jag i köket och pluggar.
Verkligen inte okej.. så nu tänker jag göra ett försök till att sätta mig på balkongen och läsa lite.. Var ute och kände efter för en stund sen, fast sådär jättevarmt tyckte jag nog förstås inte att det var.

Ikväll har vi den förmodligen sista träningen i Landvetter för säsongen.
Imorgon är vi lediga (från träningen alltså, men ska hinna med att packa, städa och sy de sista paljetterna). På onsdag ska vi åka vårat kortprogram på GKF:s showuppvisning och efter det har vi den sista träningen i Göteborg.
På torsdag blir det ett möte med Michael Södermalm, en av våra personliga tränare, som förhoppningsvis kommer peppa oss till tusen så vi är riktigt laddade när vi samlas på fredagmorgon för att åka till Stockholm.

Nu är det riktigt riktigt nära. Träningarna går super. De två senaste träningarna har Koffe (Kristoffer Berntsson) varit med och tränat med oss/hjälpt till att tränat oss. Riktigt kul!!

Nu ska jag göra ett sista pluggryck inför tentan imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0