Dag 2

Dag 2 på utbildningen avklarad.
Idag har vi snackat försäljning, varusortiment och datasystem.
Har även haft provsmakning på alla produkter vilket känns jättebra då kunderna ofta frågar vilka smaker som är godast.

Nu sitter jag och väntar på att min kusin ska ringa, så ska vi ses en sväng.
Vet inte riktigt vad han har planerat för kul.
Förövrigt så sprang jag på honom under min löprunda igår.. hur otippat som helst. Av alla människor som bor i Stockholm så såg jag honom ca 1 timme efter att vi sms:at med varandra.

Imorgon blir det troligen ännu mer roligheter.
En tjej som går kursen har en kompis som jobbar på Wallmans salonger och vi kommer eventuellt få ett supererbjudande, 3-rättersmiddag och show för 150 kronor.
Jag håller verkligen tummarna.
Har hört talas om Wallmans flera gånger och det hade varit så roligt att få prova på det. 150 kr är ju ett helt otroligt pris också isåfall, äta måste vi ju ändå göra, och middagarna får vi stå själva för under veckan.
Kul att hitta på något roligt tillsammans med de andra deltagarna på utbildningen också.

Nu ska jag passa på att läsa lite i en ok vi fick igår. Vi fick nämligen lite läxa tills på torsdag, så är väl lika bra att göra det nu, ifall det nu blir ute sent imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0