Hylla

Aaah, e helt slut..
Jobbat å hela dagen, å sen så fort jag kom hem började jag och Johan plocka isär vår TV-hylla.
Nu har vi burit ned alla hundra delar i förrådet i källaren *puh*.
Gjorde ett fynd på Blocket och köpte den för 300 kr precis när jag flyttat in, men nu ska vi få en bättre/finare hylla av Johans moster som hon inte vill använda.
Den gamla hyllan ska vi vara snälla nog att ge till några kompisar.
Jag skulle aldrig kunna med att sälja den. Den ser väl fin ut när den är uppe, men de var ett h*vete att sätta ihop den, för det fattades skruvar, och den var trasig på flera ställen (som inte syns, men märktes mycket tydligt vid monteringen).
Så så är fallet..
Nu borde vi också plocka bort min soffa, eftersom vi imorgon ska få hit hyllan, och även få hjälp att flytta hit Johans soffa.. Men först ska jag laga lite mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0