Kvällsblogg

Nyss hemkommen från träningen.
Tog vägen om mor och far och bytte tillbaks till min bil.
Visade sig idag att Lisas cykel inte alls blivit stulen, utan att hennes mamma vart och hämtat den.
De krossade rutorna stämde ju dock tyvärr.

Sitter och äter lite nudlar nu.
Undrar om det är speciellt bra att äta nudlar klockan elva på kvällen.
Men, men, jag vet inte vad som är bra egentligen.
Kan inte vara så nyttigt att gå och lägga sig superhungrig efter två timmars träning heller.
Sådant jag kommer lära mig om jag någonsin kommer in på den utbildningen jag vill =)

Johan somnade innan jag åkte till träningen vid sex, och sover fortfarande.
Om jag hade somnat vid sex hade jag garanterat varit vaken nu och det skulle vara en lögn att försöka somna igen.
Nu ska jag iallafall krypa ner bredvid honom och pussa lite på honom.



 

image72


 

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0