Relax!!!

Idag efter jobbet har jag försökt göra alldelles för många saker samtidigt.
Städa, diska, packa upp grejer från Ullaren, koppla in vår nya bärbara telefon, slå in julklappar, laga mat och göra mig iordning för Liseberg med allt vad det innebär.. Allt på samma gång.
Nu sitter jag här iallafall färdigsminkad och med håret uppsatt och väntar på att mitt kaffe ska bli klart.
Tanken var att jag skulle hinna dricka det i lugn och ro, men jag ska hämta Sofie om 18 minuter, så jag vet inte det jag.

Ikväll är det alltså dags igen för julshow på Liseberg. Johan kommer hem alldeles strax och jag ska försöka övertala honom att följa med och titta, men jag vet redan att det är onödigt.
Vet iallafall att Emelie har fått med sig sin Fredrik till Liseberg ikväll, så de kommer och tittar.. Alltid kul när det är någon man känner som kollar.

Imorgon lär jag inte hinna skriva något här, för det blir en totalt fullspäckad dag.
Börjar med träning 8-11 och sedan två föreställningar på Liseberg. Efter det raka vägen hem till Maggie i Kungsbacka för glöggfest med laget. Underbaraste Emelie påstår att hon kan hämta mig imorrnkväll/natt. Får undersöka detta noggrannare imorgon, annars får det bli barnglögg för mig hela kvällen..

Nu kom Johan, ska starta min övertalningskampanj =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vännen! Mysigt med Jul på Liseberg! Och snart ÖSterrike också ju...Du får hälsa Seefeld från mig. Känns konstigt att inte vara där och dela rum med dig... Förresten...vet du vem jag sprang på i ishallen idag?? Jo, Brian! Brian som vi träffade här förra året (Adrian, Brian och Pawel). Haha...så liten världen är ibland!



Bamsekramar till dig!

2008-11-29 @ 03:37:49
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0