Stjärnor på is

Johan tittar på champions league i vardagsrummet, och jag ligger i sängen och småtittar på Efterlyst, men framförallt lusläser allt jag kan hitta om Stjärnor på is på TV 4's hemsida.
På lördag börjar det, och det ska bli så sjukt roligt!!
Att konståkning överhuvudtaget får sån uppmärksamhet är verkligen skoj, men sen blir det ju extra roligt att det är folk med som man känner lite. Eller känner ska jag väl inte påstå.
Men har iallafall träffat några av dem flera gånger.
Den svåra frågan blir vem man ska heja på, men det får vi väl se efter lördag kanske.
Missa inte... TV4 klockan åtta på lördag.
Nu ska jag fortsätta läsa deras bloggar =)


Bild: TV4.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0