Belöningen kommer en annan dag



Strålande sol idag.
Har faktiskt hunnit sitta en stund på balkongen med en bok och en kaffe.
Härligt värre!
Nu är det alldeles strax dags för träning.
Jag är trött och har ont i knät efter att jag slog i det igår, och är egentligen inte alls sugen på att träna,
men som bekant vinner man inga VM-guld av att ligga hemma och titta på TV.
Så det är bara att dra på tightsen och ge sig iväg.
När det känns segt får man tänka framåt, jag vet att belöningen kommer.
En dag får man betalt för allt slit.
VM i April.. Ett halvår kvar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vännen! Hörde att det är lite tungt på träningen nu... Men du vet ju hur det brukar vara. Det är bara att genomlida de tuffa veckorna och hålla ut för som du säger så kommer belöningen sen. Och det är ju inte vilken belöning som helst som väntar! Minns VM-åket 2007 och den känsla som fanns efteråt! Folk som står upp och skriker...kramar...glädjetårar...discodans...Känslan, kärleken och guldet är det värt att kämpa för =). Massa kramar och kämpa-på hälsningar från mig!

2008-09-24 @ 14:32:58
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: GM

Kul med skridskor, har du åkt länge? :D

2008-09-26 @ 20:44:26
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0