Det luktar kakor

Alla som bor i Kungälv vet antagligen vad jag menar när jag säger att luften luktar kakor.
Ni som inte bor i Kungälv vet antagligen INTE vad jag menar.
Men:
Som kanske ENDEL av er vet ligger Göteborgs Kex alias Kexfabriken i Kungälv, och där har ni förklaringen. Jag vet inte vad det är för speciellt dessa dagar/kvällar, för det är inte alltid så att det luktar kakor i hela Kungälv, men ibland finns det en tung söt doft över hela stan, och nu ikväll när jag hoppade ur Sofies bil efter träningen var ett sådant tillfälle.

Nu sitter jag här nyduschad och med min skål med guldmüsli efter tre timmars isträning.
Imorgon är jag träningsledig... då ska jag som vanligt göra massa nyttiga grejer, men jag ska även slänga mig i min soffa och mysa med älsklingen och titta på första avsnittet av Idol.Haha.. Auditions är det bästa!!

Sov gott allihop!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej! ett ta sen vi hördes, men allt bra?

hoppas så! kramar

2008-09-05 @ 21:36:09
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Ida

härligt att de luktar kakor! :) usch, vad sugen jag skulle bli!

2008-09-09 @ 21:02:07
URL: http://idaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0