Söndag förmiddag

Min blogg suger för tillfället.
Har tappat suget helt och hållet... mycket tråkigt enligt mig själv.
Vet inte riktigt varför ens, men jag kommer skriva när jag känner för det, så får det bli vad det blir av det hela.

Idag är det söndag och klockan är tolv.
Johan jobbar idag,så när han gick till jobbet så somnade jag om.. Sov länge och sedan låg jag kvar i sängen och tittade på nyhetsmorgon. Åt sedan en lång frukost på balkongen och sedan satte jag igång med nyttigheter.
Började med något så ovanligt som att pusta fönstren, och det behövdes verkligen!
Tror det var första gången jag gjorde det sedan jag flyttade hit och då har jag bott här i 1½ år.. haha, ni kan tänka er..
Men med mammas smarta taktik gick det på mindre än fem minuter.
En mirakeltrasa med hett vatten och sedan torka efteråt med en torr mirakeltrasa.
Perfekt resultat. Nu ser jag ut igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0