Motiverad

Jag, Matilda och Lina började lite spontant på ett projekt nu under kvällen, och jag har den senaste timmen ägnat mig åt lite research inför detta. Vill inte avslöja något nu, vilket är synd, för shit vad inspirerad och motiverad jag blev. Önskar jag kunde visa er, men det får bli senare.

Samtidigt som jag har letat material har Johan gjort något så trevligt som att göra rent vårat vattenlås i badrummet... vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att det kan ha vart något av det äckligaste jag har sett.
Detta är något som i framtiden ska göras regelbundet.. Testa själva om ni vill se hur det ser ut.... wuuhaaaääää!!

Nu är klockan alldeles för mycket, och mina ögon går i kors, så nu blir det sängen för mig..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0