Börjar bli stressad

Hemtentan som skulle skrivas över jul var jag inte det minsta orolig för. Tack vare att vi blev klara med projektarbetet innan jul så skulle jag ju ha flera veckor till hemtentan.
Trodde jag..
Det var innan jag blev fruktansvärt besviken och irriterad på Bokus.
Det är svårt att skriva en sammanfattning av ett kapitel utan att ha boken med kapitlet ifråga.
Jag beställde innan jul, och fick upp ett meddelande att de tyvärr inte skulle kunna levera boken till julafton, men då tror man ju iallafall att de ska komma typ första vardagen efter jul. Men nej, idag är det onsdag, imorgon är det nyårsafton, sen nyårsdagen och sedan helg, och inga böcker har dykt upp.
Irriterad är bara förnamnet..
Inget plugg för mig idag heller då, istället ska jag ägna mig åt att skriva ett CV. De öppnar snart ett gym på andra sidan gatan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0