Dan före dan..

Vi fick oss en utmaning igår när det var dags för show nummer två på Liseberg.
Låg flera centimeter snö på isen när vi kom ut, och under det tjugo minuter långa programmet hann det komma en hel del till. När det snöar sådär mycket på träningslägren i Österrike börjar det bli snack om att ställa in träningen, eller iallafall på med skidglasögon.
Men, men.. ska man skryta lite får man väl säga att vi inte är flerfaldiga världsmästare för inte... vi log och såg glad ut (och frös). Shwow must go on..
Som lite extra belöning blev vi bjudna på varm choklad med grädde och kanelbulle av Liseberg... Tack tack!!

När vi kom hem drack jag och Johan lite champagne, för igår hade vi varit tillsammans i tre år. Shit, tiden går ju galet fort ändå. Men 22 December är alltså datumet då Johan äntligen tog sitt förnuft till fånga och slutade vela... Ingen historia jag tänker dra nu, men för den som verkligen är nyfiken kan man säkert läsa ut en hel del mellan raderna om man läser mina blogginlägg från den där hösten för tre år sedan.

Nu ska jag ut i snön och gå en julklappsbytarpromenad med Emelie, och sedan blir det in till stan med Johan och trängas med resten av Göteborgs befolkning som väntat på lönen.
Ikväll åker vi som sagt till Johans mamma, så blir nog ingen mer bloggning för mig idag.
Önskar er därför en GOD JUL!!!



Kommentarer
Postat av: Helena

Ni var grymma igår, vi vid sidan av isen kände att vi behövde skidglasögon för att kunna se och vi stod ändå stilla... Njut av ledigheten så se vi snart på en träning igen! Kram Helena

2009-12-23 @ 13:45:04
Postat av: Matilda

Sant, universitetet väntar någon gång där i framtiden. Så då blir det jullov igen.

2009-12-26 @ 11:05:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ja, jag var där på den sena showen :) Den snöade galet mycket och ni var grymma! God fortsättning. KRAM

2009-12-28 @ 20:07:26
URL: http://nyalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0