surprisebal och tävling


Igår var vi på bal med bästa laget... Alla var så himla fina.
Johan fann Amandas pojkvän Magnus direkt och de lyckades tillsammans kamma hem en vinst i poängpromenaden om Surprise. Bra där!! =)

Idag ska jag åka till Tjörn och titta på tävlingen. Först vågade jag inte ens nämna det för Johan att jag var sugen, han har sina åsikter om att jag ska vara hemma med honom nu när jag har varit borta i Österrike så länge. Men sedan visade det sig att Magnus lovat Amanda att följa med till Tjörn, för hon fyller år idag, och då hörde jag helt plötsligt min kära pojkvän säga att han också kunde följa med.
Mycket oväntat, men mycket välkommet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0