Change of plans

Denna dagen blir inte riktigt som tänkt.
Skulle börjat med en go och svettig fysträning i Skatås med bästa laget, fortsätta med sol och bad ute på någon ö och avslutas med grill och spel hemma hos Erika och Christopher.
Men icke. Efter att ha sovit i max 2 timmar i natt efter ett konstant hostande fick jag snällt ändra mina planer.
Spenderar nu helgen med att förflytta mig mellan soffan och sängen.
Har 42 timmar på mig att bli frisk. Måndag morgon 07.00 är det dags att stå på isen igen, det har jag inga planer på att missa.
Snart ska Johan gå och köpa sushi till mig, och dessutom köpte jag en Grey's Anatomy box när vi var på Ullared i veckan, så jag ska nog överleva några timmar iallafall...


Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad roligt!!! Jättekul att du tittade in :)

Kommer titta in hos dig igen!



Och tack, ska ha en fantastisk resa :)



Kram Mimm

2010-08-10 @ 23:46:51
URL: http://sarnklint.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0