Båttur

Victor ringde... ska ut till Marstrand och åka ut en sväng med deras nya fina båt..
Ändå sen den sommaren när jag var typ 14 år och var ute med tre kompisar i en motorbåt och möttes av två stora båtar med flybridge, där killarna stod i bar överkropp och solglasögon och körde båten medans tjejerna låg där fram och solade och drack drinkar, så har jag önskat att jag ska ha en snäll kompis med en sådan båt.. Eftersom att min egen familj absolut inte är någon båtfamilj så får man ju förlita sig på sina vänner liksom..

Nu är inte Victors båt en såååå stor båt som de jag såg då, men den kommer absolut duga fint för lilla mig.. Sen e det nog inte riktigt väder för nåt supersolande, och inte heller tajming för några drinkar, men, men.. det ska bli skoj iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0