Ledigt!!!

Vissa telefonsamtal är helt oslagbara..
Låg precis och sov en stund nu innan ja skulle åka till träningen, hade somnat om så många gånger som klockan tillät, och skulle ringa till Hanna och beklaga mig lite om att jag verkligen inte orkade gå upp, och inte orkade åka å träna i tre timmar..
Och vad säger då denna underbara människa till mig så fort hon svarar? Jo, hon frågar om jag fått telefonkedjan.. att hon precis fick den, å att träningen är inställd.. inte bara ikväll utan även imorrnbitti..
det var det bästa som kunde hända just nu, för jag e såååå trött...
Hoppas bara JAG får telefonkedjan snart, det känns fel att bestämma nåt att göra innan jag fått det själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0