Up and down

Igårkväll kändes det skit... imorse var det skit... hela dagen på jobbet va de skit å efter jobbet också..
Sen var det träning... åh, det är under sådanna här perioder som jag älskar träningen. Jag älskar att vara upptagen varenda kväll och bara koncentrera sig på alla sjukt svåra grejer jag ska fixa på isen, och inte tänka på det där andra... eller DEN där andra..
Så efter det mådde jag mycket bättre... så det var därför jag var glad.. och telefonsamtalet blev rätt lyckat..
Å sen köpte jag snus till Robin på vägen hem, åsså gick jag å lämnade det... å sen skulle jag gå hem å sova, men så kom Victor dit, för han skulle sova hos Robin. Och jag satt å snackade med dom istället..
Och dom tycker nog att jag är lite för mycket när det gäller vissa saker, men det är ju inte så lätt att skita i allt...
Å dom e goa.... å Robin.. du fick mig att må så bra =)
Thank you sooo...

Kommentarer
Postat av: Tereze

http://kirch.blogg.se/091006204712_shoes.html
Ska jag beställa skorna? :)

2006-10-10 @ 00:40:12
URL: http://kirch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0