Inget mera starbucks

Jaha.. då var man hemma i Sverige igen då..
Jobba istället för att shoppa, och köpa kaffe på statoil istället för Starbucks..
Men, men.. man har med sig en guldmedalj hem, och det kan man leva på länge.. =)

Sommarvädret ni tydligen haft här hemma försvann ju lagom tills vi kom hem också... men nää, jag klagar faktiskt inte, solen skiner ju, även om det inte är så supervarmt..
Jag är ledig från träningen i över en vecka till, och från jobbet i fyra dagar..
Det känns helt okej faktiskt.

Ikväll ska jag på inflyttningsfest.. Jag och Tony planerade duktigt igår att vi idag skulle inhandla en inflyttningspresent till Victor å Eric.. Tony ringde mig i förmiddags och berättade att vi ju inte alls kunde köpa någon present idag, eftersom att inga affärer är öppna, då man ska sitta inne hela dagen och tänka på att jesus led på korset denna dag... Dumt av oss.. men jag är säker på att Victor och Eric förstår =)

Måste städa lite nu, innan folket kommer hit på förfest..

Men jaa... just det ja... JAG ÄR VÄRLDSMÄSTARE!!! =D

Kommentarer
Postat av: Suzz

Ta hand om alla i laget.....

2007-04-07 @ 09:29:32
Postat av: Suzz

Ta hand om alla i laget.....

2007-04-07 @ 09:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0