Jonas å "snygg-erik"

Fredag igen... jag slutade gött tidigt idag. Har dock inte fått mycket vettigt gjort för det.
Lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag borde verkligen ta tag  i det... men jag är slapp.. och Johan är ännu mer slapp. så det går lite långsamt på den fronten.

Under veckan har det hänt en hel del här dock. Bla var vi på Ikea i tisdags och köpte säng och sänggavel.. Ingen billig historia.. men det var nog en bra säng iallafall, för både jag och Johan försov oss till jobbet efter första natten =P
Så nu ska vi bara få upp lite hyllor och så i sovrummet, och förhoppningsvis en TV, så är det helt klart där inne sen =)

Sitter och pratar med min vän Jonas på MSN.. han är på turné med "Snygg-Erik" från Idol.. Det är kul att det går lite framåt för honom nu, för han är grym... haha, han skrattade bara åt mig när jag träffade honom sist och visade  att jag hade hans låt på mobilen när det ringer...
Men, men.. jag är hans största fan!!!

Nu tittar solen fram... ska nog grilla lite ikväll med Johans kompisar... träning tidigt imorgon så det får väl bli en "relativt" lugn kväll iallafall... =P
ska sätta mig på balkongen en stund nu..

TREVLIG HELG!!!

Kommentarer
Postat av: carro

tack !:) Vad tänkte du då på?! Texten eller?!:)

2007-05-05 @ 00:48:57
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0