Snabba pengar

Just hemkommen från ett tretimmars-träningspass.. Sjukt jobbigt att gå upp imorse. Men det är gött nu, när klockan är kvart över elva och man redan har tränat i flera timmar.
Lär visa sig ikväll kanske, när jag ska fira Ellen som fyller 20 idag.

Johan ligger fortfarande och sover, så jag har ingen aning om vad som händer idag..
Blev ingen grillning igårkväll utan vi tog det bara lugnt. Jag, Johan och min bror gick till Kinarestaurangen vid mig och käkade. När vi ätit upp gick Johan (som VANLIGT) och la lite pengar på spelautomaterna.
Ja tänkte att jag för en gång skull också skulle spela, och shit va bra det gick för oss.
För er som inte brukar spela (som jag i vanliga fall), när man kommer upp till 500 skriver automaten automatiskt ett kvitto. Det slutade med att Johan hade fyra kvitton och jag två... Så när vi kom hem hade vi 3000 i kontanter med oss..
I köket har vi gjort en sparbössa av en coca cola flaska. Tjepat igen korken och gjort en springa där man kan stoppa i mynt. Där lägger vi  alla våra tior och femmor och sparar till sommaren. Så nu la vi varsinn 500-lapp där i.
Dödsstraff på att öppna flaskan innan semestern!!!!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken är den bästa TV-serien?
Du har väl röstat... :-)

2007-05-05 @ 11:38:59
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Atta&Linda

haha!! gu vilken härlig middag!!gratis liksom!!:D

2007-05-05 @ 23:34:05
URL: http://modigt.blogg.se
Postat av: carro

ahaa ne men det är blogg.se som gjort så att det blir så :D

2007-05-06 @ 00:32:15
URL: http://loveyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0