Middag och film

Jag mår mycket bättre nu. Inte alls ont i halsen längre.
Känner mig lite småtrött fortfarande, men, men..

Igårkväll överraskade jag Johan med middag när han kom hem från jobbet.
Hemma gjord skagen toast till förrätt, och sedan  vitlöksspäckad, helstekt fläskfilé med hemmagjord klyftpotatis.
Jag blev riktigt nöjd, för det blev jättelyckat, trots att det var första gången jag provade detta.
Efter det la vi oss i soffan helt proppmätta och såg två filmer.
Turistas och Wild Hogs. Wild Hogs har Johan tjatat om att se ända sen reklamen började komma om den.. den va väl rolig, men lite seg ibland, inte den bästa film jag sett direkt.
Turistas däremot tyckte jag var jättebra. Väldigt äcklig i vissa scener dock.

Nu ska jag åka in till scrapbooking-mässan.. får se om det är något att ha,men det tror jag nog absolut.
Kankse ska träffa en kompis efteråt,men får se hur jag känner mig först..
Skitkasst väder idag =(

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0