Ni som har älskat en idrott vet vad jag menar!!

Det är sjukt hur mycket energi man kan få från träningen.
Det är vanligt att jag är ruskigt trött hela dagen på jobbet.
Den lilla stunden jag är hemma innan jag ska iväg och träna kan jag önska att jag bara kunde fått vara hemma och lägga mig i sängen. För att inte tala om bilresan till ishallen. Ibland får jag verkligen anstränga mig för att inte somna på vägen.
Och sen tränar jag i tre timmar, och kommer hem och det är dags att äntligen sova.
Men tror ni jag är trött då?
Nähä då, då är man så uppe i varv så man inte kan somna på ett bra tag.

Och just nu är det verkligen så. För just nu är träningarna verkligen superroliga varje dag, och allt känns skitbra inför den här säsongen. Det kommer bli en underbar säsong med massa utmaningar, och vi har redan bestämt oss hur den kommer sluta!

Kommentarer
Postat av: joakim engström

Nja lägret slutar på onsdag så jag hoppas jag hinner vila upp mig efter det. För på lördag ska jag springa löpstafett i Mora. Den är viktig för klubben så det vill man inte missa. Ja till VM är det uttagningstävlingar kring årsskiftet så efter det vet man vart det bär av. Vad tränade ni nu då? Trivs du på jobbet? Jag ska snart byta om och ut på träning, du får ha det så bra dag, pussokram Jocke

2008-08-05 @ 08:49:01
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vet hur det ditt inlägg är! Njuter av att läsa det, hehe.

Jo, vad jobbar du som? :)

Kram

2008-08-05 @ 14:05:13
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Ida

så underbart de låter! :) haha

2008-08-06 @ 15:40:18
URL: http://idaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0