Solen skiner himlen är blå...

...vad det är skönt att leva då!!
Ja okej, såå fint väder är det väl inte, men ändå, har ju bara ösregnat de senaste dagarna, så jag är lycklig över en skymt av solen.
Hemma tidigt från jobbet idag också, himla skönt eftersom att jag var orolig att jag knappt skulle hinna i tid till träningen, men nu hann jag ju tillochmed hem.
Håller på att laga lite mat också, det är inte alltid man hinner det innan den tidiga träningen som är på fredagar.

Nu har jag precis röjt undan i köket. Massa disk och sånt som jag trodde att Johan skulle fixat idag eftersom han är ledig, men nähädå, när jag kom hem låg han fortfarande och sov. Slappis! :P

Ikväll blir det som sagt lugnt eftersom det är morgonträning imorgon, men imornkväll blir det nog antingen restaurang och bio, eller så åker vi hem till Johans mamma (som är i Thailand) och lagar nån fin middag och lite sånt, så det ska allt bli mysigt.
Jag är nog mest peppad på bio och restaurang, eftersom att det känns som det händer lite mer då, men, men vi får se vad vi orkar och är sugna på.

Let's dance ikväll kanske.. har aldrig följt det tidigare, men det är ju så himla mycket snack om det nu, så man kanske borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0