Ännu en sommarkväll

Efter lite tjat fick jag med mig älsklingen till restautangen rätt över gatan.
Åt supergod mat och tog ett glas vin i solen.
Klockan var över åtta när vi var där, men det var ändå nästan för varmt för att sitta ute.
Efter det tog vi en sväng bort till Tony och John, där Tony hade besök av två kompisar från Kirruna.
Dom var tok-fulla hela högen.
Möjligtvis var John något lugnare, han skulle trots allt jobba imorgon.
Jag och Johan tog en öl med dem, och sedan gick vi hem i den underbara sommarvärmen, trots att klockan var över tio.
Jag var lite lagom fnissig och Johan vet jag inte om han var smådragen eller bara knasig, men när jag sa att jag ville ha
en puss sa han till mig att blunda och så lyfta han upp mig och bar mig över axeln en lång bit och kittlade mig massa.
Kände att folk kollade på oss eftersom jag typ skrek av skratt, men det struntar jag i.
Det var bara så underbart rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0