Fjällbacka

Sitter och kikar runt på nätet samtidigt som Johan spelar TV-spel.
Idag har varit en riktig slapp-dag. Blev sent både för mig och Johan igår.
Blev inget Marstrand för mig. Som tur är ringde vi ut och kollade, och pga av dåligt med folk pga av vädret så planerade
Maritime att stänga nio och högvakten elva. Så det kändes ju inte riktigt rätt för oss.

Blev en sväng till Victors nya lägenhet istället. Sen gick vi och käkade på ett mysigt ställe i Johanneberg. Efter det knatade vi ner till Avenyn, och så skulle vi gå in och ta EN öl på Rockbaren, för Eric jobbar visst där ibland.
Oj vad jag inte kände att jag passade in med rosa klänning och högklackat, men, men.. blev hyfsat trevligt ändå till sist.
Blev dock aldrig att vi gick vidare utan vi var kvar där. Sen gick jag bort till Bryggeriet och mötte Johan och så tog vi en taxi hem.

Nu borde jag sova, för imorgon blir det upp tidigt för att dra till Fjällbacka.
Jag, Victor, Eric och två kompisar till dem..ska vi upp och hälsa på Ellen och Hannes där.
Riktigt skoj. Jag har inte vart uppe där sen nån gång på högstadiet trots att jag och Ellen har sagt varje år att jag ska komma upp. Ska träffa de andra på systemet vid tio, och innan dess ska jag fixa massa grejer, så nu blir det sängen..

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hittade nog din blogg via nån länk eller kommentar, vet inte riktigt hur jag hittade hit helt enkelt :) men jag gillade den så nu tittar jag in lite då och då. Vad bra att filmen var bra. Då ska jag oxå se till att se den. Jag har inte sett nån Mama Mia föreställning så jag har inget att jämföra med så jag kommer säkert oxå att gilla den.

2008-07-17 @ 13:32:39
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: hehe. vi är kära :) nåt otroligt! han är i australien, brisbane på träningsläger :) även han är elitidrottare, hehe.

allt bra med dig? :)

2008-07-17 @ 19:16:19
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: allting är väl inte perfekt nyttigt i mitt liv! jag är ju människa :D gillar att dricka dricka ibland :)

2008-07-21 @ 20:47:00
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0