Snart födelsedag

Snart fyller jag år.
Och idag när jag kom hem stod det en NK-kasse med ett STORT paket i lägenheten.
Johan är dessutom sådär barnsligt nöjd och går runt hela tiden och säger att han vet att jag kommer
bli jätteglad för hans present.
Man blir ju inte alls nyfiken då ju.
Han är så nöjd så, helst skulle han nog vilja att jag öppnade paketet idag.
Men nähä då.
Fredag är det som gäller.

Börjar få koll på vilka som kommer på festen också.
Kommer bli skitkul.
Har en liten överraskning som välkomstegrej till gästerna också,
och den är jag RIKTIGT nöjd med.
Men kan naturligtvis inte berätta om det här.

Imorgon måste jag städa lägenheten eftersom mamma och pappa ska sova här på fredag.

Kommentarer
Postat av: Sofie

iiiih..jag läääängtar!!

2008-07-02 @ 17:58:01
URL: http://sofie.hilmersson.blogg.se/
Postat av: Anna

åå vad kan det var för grej, spänande! sicken otur att jag inte är fär och får se.. du får helt enkelt skriva här sen =)

2008-07-03 @ 00:44:03
URL: http://annaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0