Fotboll fotboll fotboll

Johan kollar matchen mellan Tyskland och Polen.. och jag tittar lite grann, men
surfar desto mer.
Dagen började med ett besök vid havet. Blev dock inte så länge.
Jobbigt när jag inte får sola ordentligt pga allergitestet, men imorgon ska jag tillbaka för sista gången,
och sedan är det äntligen fritt fram för sol och bad =)
Så eftersom det mest var jobbigt att ligga där åkte vi istället hem till Johans mamma och hämtade massa lakan och handdukar som hon varit så snäll att tvätta åt oss.
Tackar för det Annika!!

Sedan åkte Johan in till stan för att hjälpa en kompis att flytta, och jag har mest legat i sängen och mått ruskit illa.
Hoppas det blir bättre tills imorgon, för det är inte läge att vara borta från jobbet nu direkt.

Johan sitter för tillfället och ringer runt till allt folk och säger åt dem hur mkt pengar de ska betala in till oss inför
EM-resan på torsdag. Det är nära nu. Längtar sååååå mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0