Lyxig middag

Jag och älsklingen har just lyxat till det med väldigt god men mindre nyttig middag.
Tänkte egentigen göra chili con carne idag, och gick bort till Maxi för att handla köttfärs,
men i köttdisken hittade jag värsta fyndet.
Garlicpeppersteak för halva priset pga kort datum.
Kunde jag låta bli..? Nej naturligtvis inte.
Så istället för chili con carne blev det Garlicpeppersteak, potatisgratäng (tyvärr färdigköpt)
och pepparsås.
Härligt att lyxa till det lite en vanlig måndagskväll.

Vädret har ju varit heeelt underbart idag också. Började jättegrått även idag, men eftermiddag och kvällen
var fantastisk. Och på löpsedlarna står det att vi har ännu bättre väder att vänta.
Hur länge kan detta hålla i sig egentligen?
Ja, ja. jag klagar absolut inte. Bara inte en underbar vår betyder en dålig sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0