Smärta

Ajajaj.. kom just hem från träningen.
Fick jätteont i ryggen igen, precis som jag hade i våras innan vi var i Neuchatel.
Så imorgon blir det till att ringa Tomas på Citykliniken, för han hjälpte mig grymt bra sist.
Hoppas han har någon tid åt mig snart bara...

Innan träningen var jag och Johan i stan.
Var på Scrapbook etc för att köpa lite grejer till studentkort som jag ska göra.
Har aldrig varit där innan, men shit vad mycket fint det fanns.
Hade kunnat spendera MYCKET pengar där inne.
Hittade iallafall massa fint till korten, så är peppad på att sätta igång,
men det får nog bli i helgen.
Johan var snäll och klagade inte en enda gång över att jag var där inne så länge.
Gulleplutt =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Ellinor...

Jag har absolut ingen aning om vad jag önskar mig i stundetpresent... behöver massa saker till lägenheten, men det känns "inget vidare studentigt"... Jag blir glad för vilket som, men helst så vill jag se Elinas pojkvän ;)



Stor kram till dig och storebror

2008-05-29 @ 00:11:19
URL: http://durge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0