Jobba.Äta.Träna.Sova

Jaaa... jag är ledsen att jag inte hinner blogga överhuvudtaget typ, men det är bara jobba och träna som gäller.. och så får man försöka hinna äta och sova lite också..men det brukar jag faktiskt fixa att klämma in =)
Jobbet är ändå ganska kul nu faktiskt.. vi har fått nya fina kläder (typ tusen gånger finare än innan), och vi håller på att rekrytera massa folk, så det är lite nya ansikten nu, och snart kanske vi äntligen blir fullbemannade och inte behöver göra massa extrajobb hela tiden.
Det är trots allt ganska konstigt att jag tycker det är kul med jobbet för tillfället, med tanke på att jag nog har jobbat över minst två timmar i princip varje dag hela oktober..  eller nej, inte torsdagar och fredagar när jag tränar tidigt förstås, men annars.
Jag hoppas att våran j*kla besiktning kommer bli av denna veckan, för det hade vart så skönt att få det gjort. Kommer dock vara grymt nervös den dagen.. eller nervös är inte rätt ord, men väldigt spänd och hippfull, man vill ju inte försämra sig, och vi hade som sagt 99,6% förra gången. Inte lätt att slå alltså.

Jag har precis ätit lite kvällsmat. Johan sover redan.
Jag ska bara in i duschen och sedan ska jag krypa ner till honom.
Han får inte så mycket tid av mig för tillfället *förlåt hjärtat*, men imorgonkväll har jag iallafall ingen träning, så då ska jag passa på att mysa lite med honom..

Usch, är som vanligt uppe i varv och inte speciellt trött nu efter träningen, men, men.. det blit tidigt imorgon med (som alla andra dagar) så det är väl bäst och börja knyta sig...

Kommentarer
Postat av: Matilda

livet hemma består tydligen fortfarande av tisdagar i kortedala...hade förvisso inte väntat mig något annat. Hoppas allt är bra med dig därhemma! Smyger in här då och då och hoppas på uppdatering. Blir glad varje gång jag hittar nåt nytt att läsa =)



Kämpa på med allt. Snart är det österrike-tider...bara drygt en månad kvar väl! kommer sakna hotell seefeld och vitbeklädda bergstoppar...och träning i strålande solsken!



kramar Matilda

2008-10-22 @ 01:49:34
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Joakim Engström

hej Jo vi har tänkt åka dit bara vi hittar sponsor och så vidare. Så blir det nog ett svenskt landslag som åker och då ska jag vara med! Hur är det med dig? Kram

2008-10-22 @ 11:31:29
URL: http://www.joakimengstrom.se
Postat av: Matilda

Hej. Jo, bara fint här. Mkt men annars inga fel alls! Skolan, träningen, kärleken - allting flyter på. Hur är det med dig? KRAAM

2008-10-24 @ 23:11:08
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

hoppas allt är bra med dig! kraam

2008-10-30 @ 23:42:33
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0