This is not how it's supposed to be...

Tja... vad ska man säga.. vi hade inte direkt tänkt oss att ligga fyra efter kortprogrammet, men, men..
Jag antar att det än precis nu som Michaels ord är viktigare än någonsin.
Under de fyra år jag har åkt i Surprise har Michael försökt få oss att förstå  att det är inte VAD som händer som är viktigt, utan hur man väljer att reagera på det..!!
Och vi har iallafall INTE förlorat vårat VM-Guld ännu.. idag är det en ny dag och vi har världens grymmaste långprogram.
Ikväll ska vi mosa världen!
Jag hoppas ni är med oss där hemma!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

OM vi är!!! Vi är med er från HELA världen! Jag här, lillasyster på NZ och mor och far i Jönköping =). Det ska bli grymt att se ert långa om några timmar! GO for it!!

2009-04-04 @ 16:18:03
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Matilda

attans potäter! såg precis att de är audition den 19 april...Men jag är inte hemma då! Får hoppas det är okej att dyka upp nån annan gång ;-)

2009-04-06 @ 23:03:25
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0