Dagen D

Sitter här och försöker få i mig en riktigt bra och nyttig frukost, men magen börjar faktiskt pirra lite nu.
Herregud, det här är konstigt. När vi bestämde det här så var det något jag garvade åt, och mitt absolut enda mål var att ta mig runt. Men tävlingsmänniska som man är har man ju naturligtvis kommit in på lite andra tankar.
Läste tillexempel att snitt-tiden för kvinnor var 2.05, och då väcktes ju naturligtvis en tanke att man inte vill vara sämre än det.. Samtidigt känns det extremt konstigt att "tävla" utan att egentligen ha någon som helst press på sig. Det är ju inte direkt så det brukar vara när det är tävlingsdags för mig..
Hur som helst ska jag nog ändå försöka glömma allt vad tider heter. Jag har ärligt talat inte sprungit tillräckligt mycket för att veta hur mycket jag vågar dra på i början, utan jag tänker hellre ta det lite "för" lugnt, så att jag verkligen orkar igenom.

Har precis vart inne på facebook en vända.. verkar som i princip alla människor ska spendera dagen på Göteborgs gator. De flesta ska väl titta, men det var kul att se flera oväntade "Status" om att folk skulle springa..
Får väl se om man hittar några bekanta ansikten bland de 60 000 människor som ska springa.



Kommentarer
Postat av: sofie

jaa =) vet inte vart vi ska ut men nån stans blir det..jo klart att du orkar hade vaerit kul!! Lycka till idag nu,..jag håller tummarna..! Puss

2009-05-16 @ 11:31:52
URL: http://sofiehilmersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nyfis på hur det gick för dej o alla andra surprisare och exsurprisare!

2009-05-17 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0