Nummerlapp uthämtad

Idag var jag och Emelie och hämtade våra nummerlappar till lördag.
SJUKT mycket folk. Värsta trafikkaoset, och efter MYCKET om och men hittade vi en parkering.
När vi väl ska hämta ut våra nummerlappar visar det sig att Emelies syrras nummerlapp inte finns... what?!
Vad är oddsen liksom?!
Ja, ja.. det löste sig relativt snabbt och vi kunde vandra vidare in på mässan i Friidrottens hus. Där fanns det massor med fina saker. Jag och Emelie tog första montern, vilken var adidas och shoppade loss.
Sjukt snygga tights och t-shirt hittade jag, och om man handlade för 500 kronor fick man ett gratis Göteborgsvarvet tryck, så det fixade vi naturligtvis.
Nu blir det ett desperate i sängen med min älskling, sedan är det sova.
Sömn känns viktigt nu.. skönt att vi som ska springa på lördag får ledigt från isträningen imorgon. Den är inte slut förrän klockan elva, så det känns som det hade blivit lite väl stort avdrag från sömnen annars.

Kommentarer
Postat av: Matilda

åå...nu är det snart dags. Måste ju också ta mig till mässan en sväng...kan väl aldrig ha för mycket träningskläder =P

2009-05-15 @ 08:21:27
URL: http://kanadabloggen.blogspot.com
Postat av: Marie Nygren

God morgon :)

I morgon sitter fru Nygren med tummarna långt intryckta i händerna och hoppas att du uppnår ditt mål, att ta dig runt hela varvet.

(Utan skavsår och i nya snygga kläder)

Men som en förnuftig människa sa för en massa år sedan - det viktiga är inte att vinna, det viktiga är att delta - glöm inte det :)

2009-05-15 @ 08:32:06
URL: http://floorballkeeper.blogspot.com
Postat av: Jenna

Men tvättstuga är verkligen det värsta jag vet. Och då vill man inte plåga sig själv varje vecka, men jag vet inte om en helkvälls tvättande var tredje vecka är så mycket bättre! ;)



Lycka till med varvet imorgon! Det kommer nog gå super :)

2009-05-15 @ 11:19:27
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Emelie

"Nu blir det ett desperate i sängen med min älskling, sedan är det sova." Ignorerar fullständigt att det skulle ha något med någon tv-serie att göra :)

Annars sjukt kul med nya träningskläder, de har ju så lite luftmotstånd med så det här kommer gå superbra! Lycka till idag vännen, ses vid vätskekontroll nummer två typ!

2009-05-16 @ 09:15:43
URL: http://www.nogg.se/tjader

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0