Seeeg

Kan säga att det inte direkt känns som första dagen efter vilodag idag.
Vet inte vad det är med min kropp. Antingen är jag bara sjukt sliten, eller så är det någon äcklig infektion på g..

På tal om det är jag verkligen i valet och kvalet angående svininfluensa vaccin.. det är så mycket rykten och påståenden hela tiden så man vet ju varken ut eller in. Å ena sidan lär man ju ångra sig grymt om man inte tar det och sen blir sjuk, men å andra sidan känns det så skevt att gå och ta den, och mer eller mindre kunna räkna med att må dåligt dagen efter. Okej, alla gör ju inte det, men väldigt många jag känner har blivit totalt avdäckade..

Imorgon ska jag inte till skolan vilket innebär att jag kan ta lite sovmorgon. Är inte ledig egentligen, utan vi i projektgruppen ska jobba hemifrån, men lite mer sömn än de senaste dagarna kan de iallafall bli.
Denna veckan har vi vart i skolan tidigt (läs kl 9) varje dag, och även varje dag suttit kvar efter lunch. Det låter ju verkligen inte speciellt mycket, när jag jobbade började jag klockan sju varje dag, men sedan skolan började kan jag nog räkna antalet sådanna dagar på ena handen. Är man inte van vid det känns det ganska jobbigt. Innan jag började plugga fick jag ofta åka direkt från jobbet till träningen, men det är lustigt hur fort man ställer in sig på nya vanor.

Nu ska jag krypa ner i sängen och se dagens avsnitt av Paradise Hotel.. Det är verkligen min typ av program. Känns lite konstigt bara, alla är så små helt plötsligt =P Jämför med när det gick för några år sedan, då var alla äldre, nu är majoriteten yngre än mig.
Sängen som sagt och hoppas på att vakna upp som en ny människa imorgon.


Kommentarer
Postat av: Joel

Ändrade beslutet. Skriver igen. Tack för kommentaren.



Och apropå paradise, min flickvän har tjatat hela dagen om att vi ska se det nu...



Vad är det för fel på er som tycker det är bra? ;)

2009-11-22 @ 21:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0