Dripp dropp, dripp dropp

Eftersom mamma nämner det nästan varje gång vi pratar antar jag att det är dags att ta upp det här med bloggen igen. Luften rann liksom ur mig lite där efter VM när det inte riktigt gick som det skulle, och sen dess har det bara inte blivit att jag skrivit nåt.
Men ok, att mamma vill ha lite koll på mig där borta på andra sidan atlanten är väl fair enough..

Planerna för dagen var egentligen gå upp tidigt, ut och springa det sista långpasset innan Göteborgsvarvet nästa helg och sedan åka ut till Johans mamma och greja lite med vår båt.. Riktigt så verkar det dock inte bli..
Johan hade universums värsta astma/host attack i natt och hostade konstant i två timmar (kändes det som iaf), vilket resulterade i urusel sömn, vilket i sin tur slutade med att jag inte gick upp förrän vid elva.. Johan sover fortfarande. Ute ösregnar det, ser mer ut som oktober än maj, så något pill med båten lär det inte bli. Löpningen då? Jag tycker ju egentligen inte att lite regn är en godtagbar ursäkt för ett planerat träningspass, men faktum kvarstår att det krävs lite mer energi för att ta steget att ge sig ut i det här vädret... så jag jobbar på det här i soffan med mitt kaffe och min bok..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0